Monday, July 11, 2011

Tak Ku HALALKAN duit aku untuk tanggung makanan PERUSUH ini.

Jika duit rakyat digunakan untuk memberi makan kepada mereka ini dan duit itu datangnya dari sumber pembayaran cukai pendapatan maka aku tidak akan halalkan sama sekali cukai pendapatan yang aku bayar kepada Kerajaan digunakan untuk memberi makan kepada mereka ini......... Aku lebih rela duit itu digunakan untuk membantu fakir miskin, penghuni penjara, rumah anak yatim dan pusat sehenti dari memberi makan mereka ini yang cuba menganggu gugat keamanan negara yang tercinta ini.!









7 comments:

Anonymous said...

Wah, sedap makan, bertambah-tambah nampak? Lupa ke siapa yang sediakan makanan tu? Puak ni, kerajaan bagi ambil, lepas tu gigit kerajaan. Mereka tak tahu hormati berpuluh juta lagi rakyat Malaysia yg tak suka demo haramjadah......

Ajey said...

AKU SANGAT SETUJU dengan Tuan Anak Mat Hijau. Aku juga tak halalkan..haram duit cukai dari aku di makan oleh perosak Agama dan bangsa...minta izin upload dalam blog saya..ok.
Minta makan lah dengan ambiga dan rakan kongsinya....kalau betul gentle sebAGAI perusuh TEGAR dan HA ambiga dan Kit Siang serta Sri Kong Kek..jangan makan..boikot...puasa..Hi hi ini tidak..ada makanan melantak juga...tak malu macam anjing...
Dah benci kerajaan UMNO dan Melayu..buat apa makan..

blogenstarz said...

Pengganas yang menyertai perhimpunan haram bershit adalah anjing2 kelaparan Am Babi Gilaaaa.

Catuan makanan arian untuk pasukan keselamatan adalah sekitar Rm15.00.

Untuk Anjing2 AmBabiGila adalah sekitar Rm25.00 .

Bayangkan !

zihan said...

aku pun tak halalkan. Nih sumer2 nih muka2 yg tak sedar diri nih.. muka2 perosak negara nih makan duit kerajaan, ape kes nih, bhaiii.... kau pegi menadah menkedarah kt Al...... tegar tuuu..

Gerakan Timur said...

kehkehkeh....

padan muka kita bro.. bayar income tax skit punya setia.

last2 duit wat kasi makan perusuh!!!

hampeh!!!

Anonymous said...

hj lebai pakai serban n kopiah putih
sepatutnya jiwa hang tenang tapi jiwa
dah kotor ,hati pun kotor payah
kecuali taubat.polis yg kau kata
adalah bangsa melayu islam kau tuduh
zalim.kalau diplastne dah lama kau
mampus ditembak yahudi.
macam hesteri,terjerit jerit guna
kalimah allah,takbir depan amdegil.
lim kit siang dok hotel 5star main aji tapi tok hadi awang main air
gas polis.ingat dap ada agenda tersurat.bacalah alquran walaupun tak
faham akan tenang jiwamu tapi tak
tenang jiwa kau kotor walaupun faham.sifat tenang terasa beruntung
tinggal bumi bertuah ini allah beri
rezeki yg luas.kau pandai tapi
salahgunakan kepandian racun bangsa
melayu sedangkan bangsa lain ketawa
melihat kobodohan puak lebai malang
ini sampai tercedera(mak sabun,khalid samad)termasuk pak
nuar kaki pusing satu malaysia.

pakngah santan said...

saya pun haramkan duit saya kepada penyangak-penyangak ini. saya pun rakyat juga.