Wednesday, July 6, 2011

Juak PKR nak bunuh diri?


Ai!!! Lain macam je bunyinya. Orang tengah sibuk - sibuk dengan isu Bersih, sempat lagi diorang ni pergi makan angin ke Australia?

Mungkin Si Fuziah ni nak tiru Menteri Besar Kelantan kot yang turut bercuti ke luar Negara dengan menggunakan duit rakyat.

Kalau tidak, macam mana pulak puak - puak Anti Lynas ni boleh buat sesi demonstrasi di depan Pejabat Lynas di Sydney, Australia ni? Mana diorang dapat duit nak pergi ke sana?
Kenapa diorang buat sesi demonstrasi di Australia? Adakah tak cukup lagi mereka membuat bantahan di Malaysia ni? selanjutnya di SEMUT HITAM
................................

Jangan tak percaya.... sahabat teman sorang nie berasal dari kuantan dan tegar PKR. Selepas demo hari tu kakaknya juga tegar PKR suh member den balik kuantan dan mintak kerja kat LYNAS!!!!!.... Sebab juak2 PKR pon tahu kilang tu selamat cuma mereka mainkan isu ini untuk menbuang masa!!...

muahahahaha... cukup2 la tu PKR jangan membodohkan orang lain la....

No comments: