Monday, June 13, 2011

Racun : Kesian Ambiga.. bangsa "india" tak diiktiraf oleh Bangsa Cina??!!

azlan


Heboh cerita pasal ADUN Subang Jaya, Si Hannah Yeoh tu dengan kes bangsa anak dia. Mulanya, Semut malas jugak nak komen pasal isu ni.

Bukan sebab apa. Kalau komen pun buat mengabihkan masa je. Nama diorang pemimpin, tapi perangai macam budak sekolah tadika. Benda kecik macam tu, saja je dia nak besar - besarkan.

Kalau nak dijadikan bahan pertikaian, kenapa baru sekarang diorang nak mempersoalkan pasal bangsa seseorang anak yang baru dilahirkan tu?

ke baru sekarang yang diorang sedar perkahwinan campur ni memang wujud dikalangan rakyat Malaysia? Habis selama ni, diorang buta ke?

Bila kena batang hidung sendiri, baru la nak menegakkan kebenaran konon. Pemimpin rakyat menja kejadahnya kalau macam tu?

Yang Si Hannah Yeoh tu bising - bising sangat pasal bangsa anak dia kenapa? Sampai beria - ia nak salahkan Jabatan Pendaftaran Negara dan sebagainya.
...................................................................

Bersih sungguhhhhhhhhhh!!! tak lama lagi Malaysia tanpa "bangsa India" kerana kerenah Hannah Yeoh kot??!!

No comments: