Monday, May 9, 2011

Racun : Isu DAP @ Kristian, PAS tarak TELOQ??!!


Mana Mahpus?, Mana Hani Awang, Mana Najis, Mana ulamak2 PAS yang lain senyap je bila saudara sepolitik mereka mengagungkan Agama Kristian untuk mengantikan Islam. Dak tak ada teloq ke? Tak berani bersuara ke? Kata jihad dan syahid menentang UMNO kerana tidak memperjuang islam tetapi rakan sendiri menidakkan keagungan ISLAM dan mengangkat kristian tidak pula mereka berani bersuara???????

PAS sekadar untuk menang undi politik tetapi tidak jujur dalam membela ISLAM dan Orang Melayu di Malaysia ini.............

...........................................
Seronok betul pemimpin DAP menjemput paderi-paderi seMalaysia dan dari luar negara untuk berhimpun dalam satu upacara di Pulau Pinang. Aku rasa mesti Nik Aziz pun ikut sama sebab dia tu Pope agama PAS. Mana pernah buat salah? Boleh pulak bagi syurga neraka dan ampunkan dosa orang.

P*kim*k-p*kim*k anak haram tu semua telah berada dalam satu bulatan di mana mereka telah berikrar untuk menukarkan agama rasmi negara ni kepada agama Kristian.

Tak cukup dengan tu, babi-babi yang suka makan daging babi yang haram tu jugak nak jadikan seorang yang beragama Kristian jadi Perdana Menteri Malaysia. Agama Kristian dan Nabi Isa pun tak pernah makan babi, tapi kamu selewengkan agama Kristian dan benarkan penganut Kristian makan babi.

Cerita selanjutnya di KARI House @ House PK!

No comments: