Sunday, May 8, 2011

Racun : Lelaki "Y" tak sedut lidah Amoi Doll???

pig_kiss.jpg


Perasan tak korang?? kalau tengok beberapa kali video tu pasti akan perasan yg si lelaki tak sesekali sedut lidah or cium mulut amoi berkenaan.


Tapi fikir kembali kenapa ye tak nak cium mulut n sedut lidah?

Kata orang la.. bukan kata aku!!... antaranya adalah :-

Kissing a Pig

1. Sebab Amoi tu baru lepas sedut hotdog!
2. Sebab amoi tu tak gosok gigi!
3. Sebab Amoi tu makan babi!
4. Sebab amoi tu taknak lelaki tu mulut busuk bacin!
5. Tambah la sendiri!!

hahahaha!!!...

Tapi yang pasti lelaki tu nampak sangat nak jaga reputasi! taknak "samak" mulut dan lidah sebab terkena air liur BABI!!! Still ingat halal haramnya babi dan yang seangkatan tetapi tak ingat lak bahawa haramnya menutuh amoi yg tak dinikahi kot!!!

ye la kot......

fikir2kan lah!!

4 comments:

Bingai @ Bangang said...

dia bukan nak romen
anu dia jer yang tengah menggila
tu pasal leh sorong depan belakang
comolot tak penting
hehehehe

Anonymous said...

Hahaha! Amoi nie tak lak dia palkon blakang! Mgkin tau berak tak basuh! Nanti jijikjah kolom ada lak rasa taik babi!

Pemuda TG said...

Abistu amoi tu blowjob hotdog nuar, jadi nanti nuar kena la samak pakai air tanah. Pasal mulut amoi tu ada lekat daging babi kat gigi.

mohon dilink ke blog Tuan
http://permudatg1.blogspot.com
modestos

pacat said...

Dear Pemuda TG.. blog tuan hamba telah di link kan...