Friday, April 8, 2011

Racun : Anuar Berkopek lembek???

Ada masanya korang kena la bermata keranjang sekejap! Berdasar gambar dibawah boleh bayangkan tak kopek anuar disebalik baju dia tu?? hahahahha.... dari bentuk baju dan bonjolan puting pastinya korang dapat agak bentuknya yang lembik dan mengelebeh kan... perut dia pon nampak macam boroi je dari keadaan baju yg kehadapan walaupon tangan menindih.



bandingkan pula keadaan kopek lelaki Y dibawah. Mungkinkah ada persamaan??





Lihat juga gambar dibawah. Cun juga anak2 Anuar nie kan.




Tetek lembik? perut buncit? tengok betul2 di alur baju nya dan juga bentuk payudara lelaki Y..




Adoooiii yaaaiii... gatal otak dibuatnya.... mungkin bukan dia?? namun Fikir2kan lah!!!



No comments: