Monday, March 21, 2011

Racun : Video lucah Ketua Pembangkang bakal MELETOP???!!

Video Adegan Seks: PAS Perlu Bincang Serius Hubungan Dengan Anwar


Pagi ini video sepanjang 10 minit telah ditayangkan kepada sekumpulan penonton terpilih. Video itu merupakan adegan seks di antara seorang individu Islam terkenal dengan seorang wanita berketurunan cina. Berita mengenai jemputan untuk menonton tayangan video tersebut mula bocor pada tengah malam tadi. Namun adalah dimaklumkan lokasi tayangan hanya dimaklumkan di saat akhir pagi ini.

Tayangan itu berlangsung jam 9 pagi hari ini disebuah lokasi mewah di ibu kota. Sehingga kini tidak diketahui siapakah yang menganjurkan tayangan tersebut dan siapakah perempuan berketurunan cina tersebut.

Blog ini akan melaporkan lebih lanjut berhubung video tersebut di dalam masa terdekat.

Menurut sumber yang dijemput menonton video itu, lelaki yang dirakam melakukan hubungan seks itu adalah Dato’ Seri Anwar Bin Ibrahim dan lokasi hubungan seks dilakukan ialah di sebuah SPA. Dato’ Seri Anwar Ibrahim yang terkenal dengan imej waraknya dan pernah mengetuai Angkatan Belia Islam Malaysia sedang berdepan dengan tuduhan meliwat buat kali kedua.

Sewaktu beliau dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1998, terdapat pelbagai dakwaan berhubung aktiviti tidak bermoral beliau yang turut melibatkan mengadakan hubungan seks dengan beberapa wanita dan lelaki. Anwar juga didakwa melakukan hubungan seks dengan isteri bekas pegawai khasnya. Bagaimanapun, Anwar menafikan semua pertuduhan tersebut.


Sumber : Malaysiakini & Blog Kick

.... kerja aku cuma copy & paste je!

2 comments:

Anonymous said...

Datuk T @ Tolol @ terdesak, memang benar-benar terdesak untuk menjatuhkan anwar.. lu dengan cerita macam mana dia junmpa video CCTV LOL. budak sekolah pun dapat detech kalau video cctv disorok macam tu.. LOL.

haiyaaa Datuk Tolol@toyol la.. lu nak buat skandal.. buat betul-betul loooo... alasan tak munasabah.

buat cerita anwar skandal dengan yahudi, perjumpaan di hotel!! baru rakyat percaya.

wooii cerita skandal sex dah basi lahhh.. skandal macama ni zaman tuk janggut dulu boleh pakailaaaa.

apa punya tolol!!

pacat said...

ini kerja2 member2 rapat dia la kot... balas dendam or tak dapat apa yang dihajati dari Anwar!!.. mungkin....