Wednesday, December 15, 2010

SSDASI : Anwar di Taman Melati... KOSONG!!








Siri Selamatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim .......

Den semalam sempat untuk join ceramah nie... yang den dapat nilai...

KOSONG..

Tiada isi... sekadar menjawab apa yang dibangkitkan oleh BN.. tiada isu baru atau info berguna sebenarnya... emmmm.....
Yang kaki sorak memang ramai.. sikit2 menjerit... sikit2 sorak... sikit2 gelak!!!

Semuanya bekisar isu2 wikileaks, lompat katak, felda, air dan isu remeh temeh yang lain.. mungkin sebab masa tak cukup kot...

Kosong....

Tiada lagi aura sebagai pemimpin sebagai wira... Jeritan refomasi sekadar memeriahkan keadaan. Budak2 muda yang tak kenal Anwar ketika dalam kerajaan nampak terlampau taksub sungguh. Gini la kalau sekadar duduk bawah tempurung dan buta sejarah Anwar....

Khalib Samad pon berucap.. huuu! rasa nak lempar je selipar kat mukanya.. kang aku lak tak kluar khemah tu!!.. hahahaha... kosong gak...

Teresa Kok sekadar menceritakan pasal laporan yang belum pasti asas kukuhnya... sekurang2nya kalau betul ada la hasil positive.. tak la kangkang sokmo...

lain2 tu kosong gak!!.. meriah sebab kaki sorak macam beruk memang ramai... kaki kutuk kat blakang pon ramai gak!!... Pemberita yg bediri dihadapan asyik tayang buntut sokmo.. ye la nak close up muka pemimpin2 yang tengah semangat...

Apabila Anwar bangun.. gemuruh beb!! hahahaha... tapi kosong isinya... kutuk sana kutuk sini... ngaku kena bogelkan.. kena tumbuk.. kena macam2!!..

Bab liwat mintak video la.. laporan ini itu la... relak la bro buntut ... mana ada perangkap... reality beb! tak perlu perangkap kalau dah itu kegemarannya. sapa nak jadi musuh orang tua macam hang bro buntut... sendiri makan sendiri simpan la.. tapi "anak ikan" sendiri yang kasi report polis... sendiri tanggung la... hahahaha... gemuruh bila Anwar buat lawak!!!.. pandai lak orang tua tu melawak ye!! isu tilam.. bini... dan macam2 lagi... lepas nie boleh masuk raja lawak astro lak kalau dah tak de kerja lain!!!

Bila sentuh kesamarataan kaum, kata tiada istilah ketuanan melayu tetapi raja2 melayu nak dipertahan lak.. putar lagi... bab bahasa, agama, lain2 kata ada sign dan turun tandatangan semua pemimpin PR untuk tetap kekalkan apa yang termaktud dalam perlembagaan... mana perjanjiannya????????????? nak gak tengok betul ke atau patar alam je???

Isu di penang... dia kata dia adviced LGE untuk naikkan peruntukan berkaitan islam dan LGE setuju??!!.. putar lagi!! sebijik macam dia putar jawatan untuk PAS Penang hari tu!!!... adeh!!! kesian orang tua dan muda mudi yg terjerit2!!....

Sebelum berambus sempat lagi dia promote program MLM.. satu orang bawa risalah yang diedarkan cari 10 orang lagi terangkan dan promote gile2!! hahaha.. jual parti beb!

Adeh!! dalam sebuk2 ceramah ada lak kutipan derma untuk program menjelang pilihanraya nanti!!! tak cukup duit kot!!... bayar ahli parlimen autralia datang malaysia haritu kot....


Kosong!!!

akhir kata... kosong .....


picture : from Blog Taming Sari

2 comments:

udanggalah said...

hanya mereka yang taksub je...tinggal.X LEH TERIMA KENYATAAN.

hangkedee said...

hanya jauhari megenal manikam hanya peliwat megenal bontot