Wednesday, November 10, 2010

Siri SIBACUL : Diorang nie kena bayar ke dulu ???





Ada sesiapa boleh tolong jawab tak? Adakah mereka ini dibayar untuk sesi yang lepas?
kini pencabulan berlaku di Penang mana mereka ini, tak dengar pon walau secebis komen??

Pejuang Bangsa
One2way

2 comments:

Anonymous said...

ini mangkuk2 bangsa melayu yg mau orang melayu tak pandai BI celaka tul dia orang ni suka bangsa sendiri mundur,,cakap la..bahasa klaten je macam n.ajis tu....

Bingai @ Bangang said...

memang dia tak nak kita pandai bahasa inggeris. senanglah nanti buat peraturan baru siapa yang tak lulus bahasa inggeris tak leh bertanding jadi ADUN atau AP.

Berani ker demontrasi kali ni?

Aku Yang Bingai
Politik: Antara Zaid, PakLah, Tun Ghafar dan Ku Li