Friday, November 19, 2010

Panas : Nak Keluar Parti pon Bising ke??? Berambus je la!!!

Muak dengan kerenah Zaid serta PKR.. nak berambus tu tak payah la bising, banyak lagi kerja lain boleh wartawan tu buat! bukan nak ikut bontot hang je untuk dapatkan cerita. Kalau sekadar dan umum keluar tu tak sampai 5 minit punya cerita. Ini saja nak adakan cerita dan meraih simpati. Nak buat parti baru.. silakan.. banyak lagi parti lain yg nak berjuang dalam pilihan raya. Sapa2 yg dah bertaubat dari main kuda dan minum arak boleh la join parti berkenaan dan angkat Zaid jadi Presiden.



' Aku pon nak glamour gak!!"


Dah ada lak sekor lagi kecoh nak keluar parti. Mana kesetiaan yang dilaungkan. Jika dah sedar bangsa satu tu memang tak boleh tidur sebantal mengapa perlu ekori dari awal? kan dah kena getah dan mainkan...



















"Gua dah kena kencing dengan diorang! gua nak g kencing duluuu!"

Yang pasti BN jangan terlampau suka dengan isu sebegini kerana tidak menjejaskan tumpuan rakyat dalam menilai gerak kerja kerajaan menyelesaikan isu2 semasa rakyat. Dengan kes sebegini, kerajaan perlu lebih keras berkerja dalam memberi penerangan dan mewujudkan peluang2 kepada rakyat meningkatkan ekonomi keluarga dan sahsiah diri.

No comments: