Tuesday, November 30, 2010

Panas : Kalau bukan CMK, siapakah Mamat ini??

CMK membuat penafian bukan dia yang cium Anwar seperti tertera dalam gambar.


Agak korang siapa la mamat nie. Kalau siapa berani tampil mengaku dan membuktikan bahawa dia adalah mamat dalam gambar nie den akan beri 10 Sen!!...

hahahaha....

CMK nafi cium Anwar (Utusan Malaysia)

KUANTAN 29 Nov. – Penulis blog Cucu Mat Kilau (CMK) menafikan bahawa gambar individu yang mencium pipi Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah dirinya.

Penulis blog tersebut, Mohd. Shukri Mohd. Ramli menjelaskan, gambar yang tersebar di Internet itu bukan dirinya sebaliknya orang lain.

Menurutnya, ketika Anwar dibebaskan di mahkamah di Kuala Lumpur sekitar 2004 itu, beliau berada di situ bagi menyatakan sokongan kepada pemimpin PKR yang didakwa dengan pelbagai kesalahan.

Katanya, ketika itu beliau hanya memeluk dan menepuk bahu Anwar untuk memberi semangat kepadanya yang didakwa dengan pelbagai kesalahan.

“Gambar itu bukan superimpose (tampalan) tetapi ada individu lain yang wajahnya seakan-akan sama dengan saya.

“Saya menafikan menciumnya kerana gambar tersebut bukan diri saya seperti yang tersebar dalam Internet,” katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Sabtu lalu, Utusan Malaysia melaporkan tentang tindakan ‘berani mati’ CMK mencium penasihat parti itu di khalayak ramai yang pada masa itu memakai penyokong leher.

Selain itu, sejarah individu itu sebagai penyokong tegar Anwar kini tinggal sejarah apabila akhirnya beliau memutuskan untuk meninggalkan parti itu.

4 comments:

hahn said...

Ya la bukan dia la. Mamat ni ada cincin macam cincin kawin lak. Cincin ala ala feminin gitu hehehe

Anwar pun tanpa segan silu sempat layan stim. Pejam mata lagi tu... mcm naluri pompuan si Nuar ni kadang kadang. Agaknya dia teringat masa kena balun.

Situ tunjuk kelicikan dia. Dalam pecahan saat dia spontan sempat melayan stim.

pacat said...

hahaha ada betulnya.... spontan melayan stim..!!

tungkaran hati.blogspot said...

Perjuangan PAS lebih bermaruah tanpa PKR dan DAP.
Keujudan PAS dalam PR hanya sebagai Babi tunggangan sahaja.
Tak percaya? Tanyalah sama Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

Anonymous said...

dah berak kat jalan tak kan nak mengaku...dah jenis putaq ni putaq la jugak