Friday, November 26, 2010

Koleksi Gambar Panas : Depa.. Tak Pa!! Orang lain.. Haram!!?






Bila timbul isu sebegini masing2 duk tunjuk jari dan gembar gemburkan seperti masing2 adalah betul. Namun seperti yang aku katakan selalu, NIAT TIDAK MENGHALALKAN CARA!!...

Kalau salah tetap salah dan akui kesalahan tersebut. Pada aku mudah sahaja, jangan kata orang tu boleh buat kenapa aku tak boleh buat. Kalau orang tu menyimpang, kenapa persoalkan kalau aku juga menyimpang? Kalau orang tu boleh terjun longkang, kenapa aku tidak boleh? ini yang timbul sekarang nie. Antaranya adalah :-

1. Tanah melayu di Penang dari dahulu menjadi mangsa, tetapi pemerintahan ditukar untuk mengembalikan maruah berkenaan. Apa yang terjadi lebih memburukkan keadaan dan alasan yang digunakan, isu ini sebelum DAP kuasai dah berlaku! so apa peranan sebenarnya pemerintah baru dipilih, pemimpin melayu dilantik?

2. Kecurian pasir berlaku juga walaupon PR memerintah. Dahulu laung sekuat2nya bahawa akan benteras hingga lubang cacing. Kerana percaya diberi peluang oleh rakyat namun sekarang lubang cacing pon susah nak jumpa dan timbul suara2 dari pemimpin PR mengatakan dahulu boleh kenapa sekarang rakyat bising pula??... PRU13 makin hampir.

3. Pemimpin PAS menempelak pemimpin UMNO yang melakukan upacara agama lain dan bertentangan islam tetapi apabila dipersoalkan kenapa pemimpin PAS juga lakukan pekara sama namun jawapan kembali adalah kenapa persoalkan sedangkan Pemimpin Umno juga buat??! Perangai pemimpin PAS dan UMNO sama je la maknanya!!


Jadi mana satu nak ikut kalau dua2 lebih kurang sama je?

PAS=UMNO @ UMNO=PAS!








1 comment:

Gelombang Rakyat said...

Salam Perjuangan,

JUTAAN TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI DAN MENJADI FOLLOWER DI BLOG SAYA.

Saya juga ingin mengucapkan SYABAS kepada Tuan yang berjaya menghasilkan sebuah blog yan begitu mantap dengan artikel2 yang bernas. Saya memang mengikuti perkembangan blog Tuan sepanjang masa.

Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai cara penghasilan artikel yang mantap.

Saya tlhpun linkkan blog Tuan di dalam blog pilihan di blog saya..

Harap Tuan juga dapat linkkan blog saya bagi memperkenalkan kepada pengunjung di blog anda..


SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

Melayu CinDia
Blogger GELOMBANG RAKYAT.

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/