Sunday, November 21, 2010

Anwar meludah ke muka sendiri!!??




Tak silap aku dalam berita tadi Anwar ada berucap ketika memberi taklimat kepada pemimpin2 PKR selangor berbunyi bergini .. lebih kurang la.. " Kalau dah tak tahu memimpin.. turun la.. biar yang dibawah pula naik untuk menjadi pemimpin..!! macam tu la gayanya...

Yang aku paham apa yang berlaku dalam PKR, Anwar dan bininya "dipimpin" oleh Azmin dan juak2nya kerana laki bini nie tak berapa reti untuk memimpin parti PKR!! tu yang menjadi huru hara sampaikan berbas2 datang dari Perak untuk merusuh di bangunan PKR. Yang datang pula gelap2 je. Memang sah kaum india kena "LIWAT" juga dengan Anwar.

Presiden @ bini anwar iaitu Ajijah sekadar membisu je dengan apa yang berlaku! Izzah lagi la, makin kecut kot tak berani nak tunjuk muka sebab nanti kena rotan den mak n papa nya tu. Silap lorong kena ligan dengan india2 yang bengang PKR terutama berkaitan isu di Puchong.
Macam2 hal berlaku kerana nakkan kuasa. Sudah2 la tu Anwar, Samy Vellue pon tahu malu n turun dari tampok pemerintahan MIC dan bagi peluang yang layak dan berkederat. Hang pon nak ikut jejak tuan guru ke? Tuan guru lain.. hang lain.. Tuan guru ilmu tinggi.. hang klentong tinggi!!... hahaha... Kat Australia hang kutuk malaysia tapi dari US seorang awek kutuk hang.. hahhahaha.... sinis je dia cakap... "persamaan hang dengan Aung SK hanyalah sukakan lelaki!!?" hahhahaha lawak je bro!!!

Memang ramai yang sayang kat hang Anwar... tak nafikan.. mereka yang menjadikan hang idola memang ramai terutama mereka yang akal pendek dan "JAMBU"!!.. hahaha... Pak lebai pon ramai suka kat hang.. siap ada sorang akak tu cakap kat aku.. penah tatap wajah hang.. Aura hang sebagai pemimpin dan yang soleh amat teserlah!!... siap laki bini suka kat hang.. hahaha.. aura2... tp bila aku tenggok.. aura auta ada la!!!...

Apapon hang memang hebat... sungguh hebat... Ayah Pin pon kalah... cuma makin hari makin banyak masalah menghambat hang!!!.... jangan lupa nanti nak cabut g mana2 bawa skali karipap kegemaran hang k!!..

2 comments: