Friday, October 8, 2010

Pelakon lagak ngeri diperlukan di GALAS..

Beberapa orang pelakon lagak ngeri diperlukan oleh sebuah parti untuk memastikan kelancaran perancangan dan lakonan yg bakal dilakukan bila perlu. Untuk itu calon calon yang berminat perlu memiliki beberapa ciri seperti dibawah :-

1. Boleh menahan sakit.


2. Boleh dilukai.



3. Boleh berlakon sakit















4. Dan lain-lain.... (pissstt.. yang lain2 tu rahsia la nanti musuh tahu lak!!)



Selamat memohon....

alamat dan tempat temuduga akan diberitahu kelak!!

2 comments:

hanizam said...

semua kriteria dah dipamerkan...tunggu pelakonnya saje...

kalau dapat berlakon macam NUAR dalam penjara kan best...

depan orang kata sakit...sipa papah lagi...belakang...tuhan je yang tahu...

paling best, dalam bikil rawatan elok je berjalan...sakit sikit je pun...nak keluar siap mintak guna kerusi roda...ada barua yang tolong tolak...

pasti ramai yang dah tengok drama tu...

kalau GAP & The geng dapat siarkan balik, bagus gak...

orang MALAYSIA ni mudah lupa...

DR 1221 said...

pembangkang tak heran kerana memang mereka mempunyai ramai pelakon berkaliber