Wednesday, October 13, 2010

Panas : Anwar lari ke kedutaan Indonesia???

Jakarta : Anwar dikatakan menyusup masuk ke kedutaan Indonesia kerana satu laporan POLIS telah dilakukan oleh teman baiknya di penjara dahulu En. Rashid... hahahaha...

mana de dia nak lari2 dah... bohong je nie... almaklum la siapa anwar kan.. mana de dia buat kerja2 kutuk gitu.. tak elok tau bersangka buruk...
Siapa Rashid? orang suruhan umno? kawan rapat para menteri? anak didik musuh anwar?.... bekas banduan je... tapi

aku rasa rashid nie masih ada maruah dan buat tindakan yang sepatutnya bagi membersihkan nama dan maruahnya kot!!..

kita tengok perkembangan selanjutnya.........


sumber : Darul Ehsan Today

4 comments:

YANG GAMBI said...

Ha..ha..ha.. mana mau lari lagi pak sheikh..... Inodn ke, Amerika ke, atau Israel ke.... Singapore mungkin tak boleh... LGE tak minat kat Nura ni... he..he...

pacat said...

hahaha... tak tumbuh tak melata.. tak sungguh tak mengata!

nak katakan fitnah takkan la hanya berlaku dalam lingkungan mereka sendiri..............

udanggalah said...

Setahu aku yang kuat lari tu atlet sukan komanwell...

Melayu Pasir Gudang said...

Lari yang mungkin tak dapat cari jalan balik...heeeee. Anwar mungkin gunakan Dewan Perwakilan Rakyat Indonesia untuk memburukkan Malaysia dan gunakan DPR untuk talian hayat terakhir. Anwar janji dalam masa 2 minggu selepas jadi PM matlamat Indonesia raya akan tercapai bila tiada lagi perselisihan faham antara dua negara.