Thursday, October 7, 2010

Panas : 2 isu menarik berlaku semalam!!

Dalam kepenatan balik dari kerja semalam, aku sempat menonton Buletin Utama di TV3. Setelah selesai sesi pertama berita memaparkan isu Galas dan lawatan PM, sesi kedua selepas iklan menyusul dan memaparkan kes yang melibatkan Rahimi. Garu kepala jap!! apa lagi yg tak betul si Anwar nie? tak abis2 bekas orang kanannya membuat pendedahan kepincangan Anwar selama ini. Kecoh betul penyokong2 Anwar dalam menghalang sidang media dari diteruskan.




Terfikir gak aku sejenak..... jika tiada angin masa kan pokok akan sentiasa bergoyang!! lain la ada monyet yg hidup atas pokok tu (kes monyet bunuh bayi 4 hari)...

Kemudian disusuri dengan kes tunjuk perasaan secara aman ahli DAP di Perak!!... Itu aku buat pandang sepi je la seketika sebab diorang tunjuk perasaan kerana DAP itu sendiri kurang beperanan dalam menunaikan janji ... yang aku terkejut lak... seorang ahli DAP tua memberi komen bahawa pemuda2 india berkenaan pemalas dan disuruhnya pergi kerja makan gaji???!!! pelik lak aku.... kenapa sampai gitu sekali... selama ini diorang makan suap ke?? dia selalu bagi pemuda ini duit ke?? dah la tidak menjawab isu yg timbul, kemudian seperti menghina lak pemuda2 itu!!!.... hahahaha aku ketawa sendiri akhirnya kerana biarpon nampak kecil isu berkenaan tetapi buka itu caranya menyelesaikan isu dalaman yang berbangkit.... kepincangan semakin teserlah!!!.........


No comments: