Friday, September 24, 2010

Penyokong pembunuh kejam bertempur dengan pembela melayu yg dibunuh!!??

RusuhanKL
Gambar Hiasan.


Mungkinkah akan berlaku sedemikian rupa?? jika peyokong pembunuh kejam 4 orang melayu serta mangsa lain mengadakan protes kemungkinan Rakyat Yang inginkan pembelaan sewajarnya kepada mangsa pembunuhan itu akan bertindak untuk melakukan protes juga. Harap nanti tidak akan ada sebarang perkara yg tidak diingini berlaku.....


(mungkin je la!!)



.................................................................

GEMPAR! SUSPEK PEMBUNUH SOSILAWATI DAKWA DIPUKUL POLIS!?

Inilah yang ditunggu-tunggu oleh semua pemimpin Pakatan. Kes Sosilawati tak membawa apa-apa erti bagi mereka kerana ia dilakukan oleh "geng" mereka juga dari Bar Council.

Tetapi, kini pemimpin-pemimpin Pakatan bakal bangun menggegarkan negara sepertimana kes kematian TBH dulu.

Lepas ni, mesti PAS, DAP dan PKR akan berdemo mendesak ditubuhkan satu Suruhanjaya diRaja bagi menyiasat aduan peguam keling dalam kes Sosilawati yang mendakwa dipukul pihak Polis ketika dalam siasatan.

Mesti Anwar, Kit Siang, Mahfuz, Shamsul Iskandar, Guan Eng dan ramai lagi pemimpin Pakatan akan melahirkan rasa kecewa mereka terhadap pihak Polis yang pastinya bakal dituduh zalim dan juga tak profesional didalam menangani kes pembunuhan berkenaan.

Melayu mati tak apa, tetapi kaum lain yang dilayan dengan tidak adil ataupun tidak dilayan dengan baik, ianya merupakan satu "dosa" yang paling besar kepada pemimpin-pemimpin Pakatan!

Ronnie Liu pun tak peduli melayu mati dibunuh, apa yang diutamakan ialah anjing suspek yang mati ditembak Polis! Jadi, apa nak heran kalau pemimpin Pakatan yang lain pun mempunyai IQ level yang sama?

KUALA LUMPUR 23 SEPT: Suspek utama kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain, mendakwa polis menumbuk, menendang dan memaksa menandatangani dokumen tanpa kerelaan.

Tiga peguam yang mewakili suspek dan adiknya, kedua-duanya juga peguam berjaya menemui klien mereka untuk pertama kali di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur Khamis lalu.

Mereka sampai pada jam 3 petang ditemani isteri suspek yang mendapat kebenaran bertemu suami mereka.

Peguam DP Vijandran dan Ravi Nekoo memberitahu media, suspek berusia 41 tahun itu mendakwa dikasari polis selepas mereka bertemu selama 30 minit.

"Suspek mendakwa dipukul dengan getah paip, ditumbuk di muka dan ditendang sehingga memudaratkan tulang belakang," kata Vijandran, menambah suspek belum menerima bantuan perubatan berikutan kecederaannya.

Suspek utama itu juga mendakwa dipaksa menandatangani dokumen tanpa kerelaannya.

Vijandran berkata, mereka akan membuat laporan polis mengenai hal itu esok.

"Klien saya mendakwa mereka tidak terlibat langsung (dengan pembunuhan itu) mereka disiasat dan tidak bersalah.

"Bagaimanapun, mereka bersedia memberi sepenuh kerjasama kepada polis tetapi berharap dilayan dengan lebih adil pada masa yang sama," kata Vijandran.

Sumber: Media Permatang Pauh

House PK: Haaa! Lepas ni kita tengok gang-gang Pakatan Haram akan menyalak sebab orang mereka dah kena buli kan? Dah la beberapa hari lepas Ronnie Liu marah pihak berkuasa sebab katanya mereka zalim kerana telah membunuh beberapa ekor anjing!

Bagi Pakatan Haram nyawa anjing lebih tinggi nilainya dari nyawa Melayu/Islam! Klik sini.

Kita tunggu dan lihat je reaksi dari Pakatan Haram mengenai isu ini ok!

Sumber : House PK!!
...............................................................................................................................................

No comments: