Saturday, September 18, 2010

Kamal Masuk Masjid!!!... hentam tetap hentam!!

Nampak gambar dibawah tu.... isu gambar nie mula menjalar dengan pantas untuk dimainkan oleh juak2 PR. Mungkin lebih hebat dari apa yg dimainkan oleh BN sebelum ini. Apapon kita lihat isu ini dimanipulasi oleh PAS. Adakala elok juga pekara2 ini berlaku supaya kesimpulan hakiki dapat diambil dan adanya kelemahan dari kedua2 pihak dalam memperjuangkan islam.


1. Nampak jelas berada didalam masjid tetapi tidak la di saf hadapan berhampiran saf imam seperti pompuan tu. Dari segi pakaian masih bersesuaian berbanding pompuan itu yg baju mengikut bentuk badan dan tidak menutup rambut.
.

2. Yang nie lak.... kalau la PAS prihatin seharusnya mereka bekerja keras untuk memaksa kerajaan menghalang peniaga2 kaum lain @ agama lain menjual hiasan ayat2 suci AlQuran dan Khalimah Allah di kedai2 mereka. Buka Mata N Kepala La !!!!!

2 comments:

Anonymous said...

woi mangkuk...penulis blog tak pernah tengok wanita dan putri umno masuk masjid mcmana?pakai kebarung ketat2x kalu ada majlis kahwin/nikah kat masjid berapa ramai wanita bertudung dalam tu? hang jgnla jadi bodoh bahalul..lupakan lah niat nak tulis blog..baik hang tulis tentang sains atau ilmiah.baru org nak baca blog bodoh hang.... politik ni merugikan org je...kalu hang nak bt baik ..buatla...kalu tak nak buat baik...jangan bt apa2x...buat fitnah...dsb....

pacat said...

bagus2 ada gak yg guna akal fikiran dlm menilai info.