Wednesday, September 15, 2010

Gempar : Karpal singh tawar jadi peguam pembunuh sosilawati???






Menurut satu sumber yang boleh dipercayai, pagi semalam keluarga seorang Suspek utama pembunuhan kejam Datuk Sosilawati telah berjumpa dgn peguam tersohor Pakatan iaitu Karpal singh..mereka mengadu bahwa Suspek Utama dipukul teruk di dalam Lokap....
aduh baru kena pukul sikit dah kecoh...lum kena bakar lagi....

so kalau Karpal setuju menjadi peguambela kepada Suspek utama,maknanya Sememangnya DAP sebuah parti yang PAS wajib tinggalkan??? Apakah Nik Aziz akan membela suspek utama dan menyalahkan Sosilawati???
suspek sememangnya Ahli DAP seumur hidup...
Difahamkan juga pengkurniaan darjah kebesaran yg membawa gelaran Datuk itu diperoleh pada tahun lepas dari Kerajaan Negeri Pulau Pinang

Ada juga org nyg bodoh mengatakan apa beza Kes ini dgn kes kugan???
kugan mati akibat kuman dalam darah dari kesan kecederaan ketika ditahan Polis...
kugan juga mempunyai 19 Rekod Jenayah Samun
jadi itulah bezanya
Tapi sayang Kugan diangkat sebagai Wira

Jadi saya berharap PDRM dapat menyegerakan siasatan dan mendakwa suspek utama... Serta mereka yang lain yg terlibat dalam kejadian Tahan,pukul,tikam,bakar dan campak abu kedalam sungai...Nasib keluarga yg menjadi mangsa harus dibela...
Alfatihah buat mangsa yg terlibat
al fatihah buat mangsa yang terlibat...


sumber : Keris Putera
........................................................................................................................

Betul ke nie?? menarik... mesti kalau jadi... kes ini akan sentiasa ditunda tunda tunda tunda tunda tuuunnndddaaa... teyyyy!!! barapa banyak kali tunda daaaaaa!!!!

2 comments:

anakmelayu said...

Satu perkara yang membuatkan reputasi Karpal singh berkemungkinan jatuh jika beliau bersetuju dgn permintaan suspek..

ako baru terbaca artikal Harian Meetro..

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/PerkasadakwasuspekahliseumurhidupDAP/Article

Membuatkan aku benar2 meluat dgn kenyataan yang dikeluarkan..dimana kes ini sepatutnya kita tidak patut campur aduk dengan perkara lain (eg. POLITIK)

Bagi aku laa, jika kita sokong satu2 parti itu..tidak kira lah ada diantara ahli parti itu "buat hal" ..kita tetap akan menyokong kuat parti itu..dan tidak semestinya kita patut kutuk sesebuah parti (a.k.a seluruh ahli)..

ako tak kata ako penyokong kuat umno ker pas ke pape je laa..tapi..macam ambil kesempatan atas cerita Dato' Sosilawati ini..

Apa laa kena mengena POLITIK dgn kes ini..even klo benar pun pembunuh itu ahli DAP..apa kaitan DAP dengan pembunuhan Dato' Sosilawati?

aku_tak_mengundi said...

Saya agree ter amat amat agree.
1) apakah objektif sebenar dgn memberitahu dunia bahawa pembunuh ahli DAP?
jawapan: election dah nak dekat. Maka pembusukan parti
lawan terpaksa dilakukan. Tetapi amatlah bodoh. Kerana
apakah kaitan "Sosilawati's death vs. DAP?" statmnt yg
terlalu tidak berakal.

2) kesan: orang2 celik pandai tidak bodoh utk menilai kebodohon seseorang