Saturday, August 7, 2010

Perjalanan...


Salam..
Hari ini jika ikutkan perancangan asal mugkin dah berada dikampung ku di Perak sana namun kerana kesihatan dan kerja yg banyak terpaksa la batalkan dan sambung abiskan kerja2 di office nie....
Niat untuk memiliki blog sendiri dah lama dalam fikiran tetapi kerana sebelum ini agak sibuk terutama terlibat dalam bidang automotive @ logistic di beberapa syarikat pembekal utama Perodua dan Proton termasuk juga Honda, Toyota dan lain2 membataskan segalanya (mgkin juga aku yg tak reti manage masa kot).
blog... blog ini aku wujudkan untuk aku menceritakan, meluahkan, memerah idea, menyebar kan info yang aku rasa baik dipihak aku.... isu2 semasa, terkini, hangat, penting, santai, lawak.. dan apa juga akan aku sentuh disini.....

mgkin juga ruang ini aku gunakan untuk melepaskan stress kerja !!!! hahahaha...

No comments: