Wednesday, August 25, 2010

PAS dengan Bayang2 Karpalnya!! (ibarat kisah anjing dangan bayang2)




“ itu pandangan peribadi dia “ Betol ker ? selamba jer Nik Ajis menjawab. Selamba. Samada cerah perut atau kenalin, tidak pasti. Atau dalam benaknya ‘ ini kerja UMNO ‘. Standard la jawapan tu.


Macam biasa juga, kalau tak angguk2, itu bukan pencacai namanya.


Mana pemimpin PAS yang lain ? Kata Nik Amalina mungkin ada benarnya. Apa hal ni Pok Nik ?


Pok Nik ni pun satu hal la. Nak tegakkan hudud, ajak si kapir harbi. Nampak sangat helah Pok Nik nak mengaut keuntungan politik, nak menipu orang kampong. Lawak la Pok Nik ni. Baca sini.

Cilok dari Blog DR 1221!!
........................................................................................................

Gatal meno juak2 PAS nie... Dah Mrs. Karpal Sink tak stuju.. tak kan la tak faham2 lagi.. ingat anak dara nak paksa nikah kawin ke.. last minit leh stuju gitu2!!! tak maunyeee!!! ... kalau dah dia cakap" Langkah mayat bangkai I dulu!!" bermakna dah pejam pon lom tentu stuju sebab anak2 n kaum kerabatnya takkan kasi korang langkah mayat bangkai Karpal tu depan Media!!!... hahahaha....

1 comment:

udanggalah said...

Salam...DAPig semakin tersenyum dengan telatah PAS....