Friday, January 27, 2012

PAS : Parti Adat & Sex
























koleksi GAP... semua nie berkaitan PAS... ANWAR... SEX...


Fikir2 la sendiri...








Friday, January 13, 2012

Edisi Neraka : Ulasan SIAL dari Nik Najis???





KOTA BHARU 12 Jan. - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat enggan mengulas kenapa Majlis Syura tidak mengambil tindakan terhadap Presiden Pas, Datuk Abdul Hadi Awang.
Ini ekoran daripada perjumpaan Abdul Hadi dengan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi bagi membincangkan penubuhan kerajaan perpaduan antara Pas dan UMNO selepas Pilihan Raya Umum Ke -12 lalu.
Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan sebaliknya menganggap perjumpaan antara Abdul Hadi dan Abdullah itu adalah umpama usaha dakwah iaitu memperkenalkan Islam kepada orang bukan Islam.





"Kita mahu sampaikan Islam kepada semua orang. Kalau orang Pas jumpa orang UMNO bagus kerana beri peluang kepada orang itu kenal Islam secara dekat, Islamkan komprehensif," katanya kepada pemberita selepas Majlis Penyampaian Watikah Pelantikan dan Seminar Ahli-Ahli Majlis Pihak Berkuasa Tempatan Kelantan 2012 di sini, hari ini.
Nik Abdul Aziz diminta mengulas mengenai kenyataan Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri Kelantan, Datuk Md. Alwi Che Ahmad bahawa Abdul Hadi perlu dipecat kerana telah datang ke kediaman rasmi Perdana Menteri untuk membincangkan mengenai pembentukan kerajaan perpaduan selepas pilihan raya umum lalu.
Md. Alwi yang juga bekas Setiausaha Politik Tun Abdullah menyatakan demikian kerana tindakan Abdul Hadi itu dilihat membelakangkan dasar parti tetapi tidak dipecat. Sebaliknya, bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali dipecat kerana dianggap membelakangkan parti melalui kenyataan-kenyataan keras yang dikeluarkan.
Mengulas perkara itu, Nik Abdul Aziz sebaliknya meminta Md. Alwi dan pemimpin-pemimpin lain jangan mencampuri urusan dalam Pas kerana perjumpaan antara orang Pas dengan UMNO adalah usaha untuk memperkenalkan Islam kepada UMNO secara menyeluruh.
"Dia (Md. Alwi) sebenarnya orang UMNO, Pas ini parti lain, jangan campur hal orang lain, kalau campur hal orang lain, mereka campur hal kita pula," ujarnya.

Thursday, January 12, 2012

Apabila "Antarabangsa" Bebaskan Anwar, Apaguna ANAK IKAN yang dibela?











Heboh seantero, Anwar bebas kerana pengaruh antarabangsa tetapi bagaimana pula perjuangan peguam dan penyokong @ anak ikan didalam negara? Nampak sangat KERA dihutan disusukan, ANJING peliharaan mati keracunan. Bukan itu sahaja, ada yg digantung pengajian, disuntik BOTOX sampai pening2, ada yang jadi lembu langgar pintu klinik, ada yang sanggup baring baring atas jalan... tapi semua tu tak de apa apa kesan kerana "TEKANAN LUAR" lebih penting, lebih mempengaruhi senario keadilan Malaysia...... BANGANG tahap CIPAN!







.....................................







Rakyat diminta supaya tidak mempercayai kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa pembebasannya daripada tuduhan meliwat adalah disebabkan tekanan luar terhadap kerajaan.
Presiden Pertubuhan Pemikir Profesional Melayu Malaysia, Prof. Datuk Dr. Kamarudin Kachar menyifatkan kenyataan Anwar itu adalah satu pembohongan.
"Walaupun dia kata boleh bawa bukti, itu semua pembohongan kerana sistem kehakiman kita tidak sewenang-wenangnya boleh ditekan oleh mana-mana pihak dalam membuat keputusan," katanya.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kenyataan Anwar kelmarin bahawa keputusan membebaskan beliau daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan adalah kerana kerajaan ditekan oleh pihak antarabangsa.
Kamaruddin menegaskan, sistem kehakiman merupakan integriti tertinggi bagi sesebuah negara dan beliau yakin masyarakat antarabangsa tidak akan mencampuri hal ehwal perundangan di negara ini.
Sementara itu, pensyarah Kolej Kajian Undang-undang, Kerajaan dan Antarabangsa (COLGIS), Dr. Mohd. Azizuddin Mohd. Sani berkata, walaupun Anwar memperlihatkan hubungan baik dengan negara luar, tidak semestinya mereka akan campur tangan dalam sistem kehakiman negara.
"Saya tidak nampak tekanan yang diterima oleh kerajaan atau badan perundangan negara, setakat ini hanya tekanan daripada pihak-pihak tertentu di dalam negara.
"Namun, tekanan itu tidak akan sekali-kali dapat mempengaruhi sistem kehakiman dalam membuat keputusan apatah lagi untuk menjejaskan kredibiliti sebagai sebuah sistem yang adil dan bebas," ujarnya.

Wednesday, January 11, 2012

Aset Luar Negara : Berapa nilai aset Anwar diluar Negara ye?




Libya terima AS$20b aset luar negara Gaddafi



TRIPOLI 11 Jan. - Libya semalam menerima kira-kira AS$20 bilion (RM62.7 bilion) aset luar negara milik bekas Presiden, Muammar Gaddafi.
Menurut Menteri Luar Libya, Ashur bin Khayyal, Gaddafi dianggarkan memiliki aset luar negara bernilai AS$150 bilion (RM470 bilion).
Aset tersebut telah dibekukan berikutan sekatan Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu ke atas rejim Gaddafi semasa kebangkitan rakyat dan perang saudara pada 2011.
Bekas pemimpin Libya itu maut di tangan rakyatnya yang memberontak ketika cuba lari dari negara ini semasa pemberontakan yang berlanjutan selama sembilan bulan itu.
Menurut Ashur, sebahagian besar daripada aset yang diserahkan kepada kerajaan baru Libya itu datang dari Amerika Syarikat, Perancis dan negara-negara Eropah yang lain. - AFP



...............................







Baru baru ini heboh pasal aset Izzah anak nuar di luar negara.. memang banyak sungguh! agaknya memang selalunya pemimpin yg bermasalah akan wujudkan account di luar negara kot?? senang nak hidup kat laur sana kalau terpaksa larikan diri....

Friday, December 30, 2011

Edisi NERAKA : PEMUDA PAS HALANG SOLAT HAJAT demi Shopping Komplek????




ALOR SETAR 29 Dis. - Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah (BBSMS) akan tetap mengadakan program Munajat Perdana di Madrasah Salihiah di Kancut pada Sabtu ini walaupun Dewan Pemuda Pas Alor Setar membuat laporan polis semalam bagi menghalang program itu diadakan.
Pengerusi BBSMS, Mansor Ahmad berkata, pihaknya juga ingin menjemput Ketua Pemuda Pas Alor Setar, Mohd. Azam Awang yang membuat laporan polis itu serta orang ramai untuk turut serta pada program tersebut.
"Aturcara yang akan dijalankan bermula pada pukul 12 tengah hari hingga 5 petang pada hari itu ialah solat Zuhur, solat hajat dan juga tazkirah.
"Ini bukan himpunan nak buat tunjuk perasaan jadi kami tetap akan jalankan program ini kerana kami ada permit dan orang ramai termasuk Mohd. Azam sila jemput ke program ini," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Semalam, Mohd. Azam membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Setar untuk menghalang program yang akan diadakan Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah (BBSMS) pada Sabtu ini.
Mohd. Azam ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Kota Setar di sini berkata, perhimpunan BBSNS perlu dihalang kerana bercanggah dengan keputusan Majlis Fatwa Kedah yang membenarkan kaedah istibdal digunakan terhadap tanah wakaf khas madrasah itu.
Menurut Mansor, adalah penting untuk Mohd. Azam dan orang ramai hadir ke program itu kerana pihaknya akan memberikan penerangan mengenai isu yang melanda madrasah itu.
"Kalau Mohd. Azam tidak mahu datang Sabtu ini, dia boleh datang pada bila-bila masa kerana kami bersedia untuk memberikan penjelasan serta menunjukkan bukti-bukti mengenai madrasah ini agar dia tidak buta fakta," ujarnya.

Wednesday, December 14, 2011

Apabila HITAM METALIK dalam DAP berbalah, BABI BABI dalam DAP mula bertepuk tangan!!!

DAP tubuh panel untuk selesaikan pertelingkahan Karpal-Ramasamy
14/12/2011 2:22am
KUALA LUMPUR 14 Dis. - DAP menubuhkan satu panel tiga anggota bagi menyelesaikan pertelingkahan antara Pengerusi Kebangsaan DAP Karpal Singh dan Timbalan Ketua DAP Pulau Pinang Dr P. Ramasamy.
Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng berkata, jawatankuasa eksekutif pusat parti yang bermesyuarat malam semalam memutuskan untuk membentuk panel itu bagi menyelesaikan isu tersebut dan ia akan dianggotai beliau sendiri, penasihat seumur hidup DAP Dr. Chen Man Hin dan pemimpin veteran Lim Kit Siang.
"Kami berharap dapat menyelesaikan isu ini secepat mungkin,” katanya kepada pemberita dalam satu komen ringkas selepas mesyuarat itu.
Bagaimanapun, beliau enggan mengulas lanjut dan berkata, satu kenyataan akan dikeluarkan tidak lama lagi.
Pertelingkahan Karpal-Ramasamy bermula selepas Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang itu dilaporkan berkata terdapat ”godfathers” dalam DAP selepas beliau menamakan tiga individu sebagai calon pada pilihan raya umum akan datang. - Bernama

Wednesday, December 7, 2011

PAS kata Undang- Undang Allah S.W.T. tidak melibatkan BUKAN ISLAM???



Hudud bukan untuk Soi Lek: Pas
Oleh : SH ONLINE/NADIA ZAMANTarikh : December 7, 2011






SHAH ALAM - Ketua Dewan Pemuda Pas hari ini memberi “jaminan” undang-undang hudud jika dilaksanakan tidak akan dikuatkuasakan ke atas bukan Islam.Kamaruzaman Mohamad berkata, dakwaan Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek bahawa sistem hudud tidak adil kepada semua pihak tidak releven kerana mereka yang bukan Islam bebas untuk mengguna pakai sistem perundangan sivil sedia ada.
“Saya memberi jaminan jika hukum hudud dilaksanakan di Kelantan, ia tidak akan dikuatkuasakan ke atas bukan Islam, malah ia bakal memelihara keharmonian kita dari sebarang kes jenayah seperti merompak dan wanita juga terpelihara kehormatannya daripada jenayah diperdagangkan atau dera,” kata Kamaruzaman Mohd dalam kenyataan media hari ini.
Katanya, Datuk Chua perlu mengkaji prinsip dan bentuk pelaksanaan hudud bersama ulama dan pemimpin Pas bagi memahami lebih lanjut undang-undang itu.
“Pas membuka ruang forum dan sesi penerangan dengan mana-mana pihak yang mahu berbincang secara ilmiah, bukannya dengan emosi atau sekadar lontar politik semata-mata.,” katanya.



.........................................................................






Betul ke???

macam mana jika mangsanya umat islam tetapi perlakunya beragama lain???

Apabila Rakyat mengamuk... MAHAGURU pon duduk menikus!!



tikus???.... nak tau cerita sila clik di sini.....------> %$#&%*%$#(@#$

Bila Beruk dapat bunga!!! Beruk tetap beruk kerana beruk takkan bertukar jadi orang utan!




Guan Eng dibawa menyelam bersama KD Tun Razak


LANGKAWI 7 Dis. – Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi akan membawa Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menaiki kapal selam KD Tun Razak Jumaat ini bagi membuktikan bahawa dakwaan pembangkang yang kapal selam negara tidak boleh menyelam adalah tidak betul.
Ahmad Zahid berkata, beliau dan Guan Eng yang juga Setiausaha Agung DAP akan menaiki kapal selam itu di pusat pameran maritim sempena Pameran Maritim dan Udara Antarabangsa Langkawi (LIMA) 2011 di Awana Porto Malai pada pukul 3 petang.
Beliau berkata, ini merupakan pendekatan Kementerian Pertahanan untuk memperlihatkan aset itu yang dikatakan tidak boleh menyelam.
"Guan Eng ada telefon saya semalam untuk datang ke sini. Walaupun kapal selam itu untuk LIMA kali ini hanya membuat pertunjukan statik tetapi saya akan minta kapal selam itu menyelam untuk membawa Guan Eng,” katanya pada sidang akhbar di Pusat Pameran Antarabangsa Mahsuri (MIEC) di sini hari ini.
Ahmad Zahid berkata, beliau turut menghantar surat jemputan kepada semua Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Negara termasuk daripada parti pembangkang untuk menaiki dan menyelam bersama kapal selam negara.
"(Selain Lim) Pemimpin-pemimpin pembangkang yang lain, hanya Nurul Izzah Anwar (Ahli Parlimen Lembah Pantai) yang memberi respons tak boleh datang. Yang lain cakap je banyak tetapi tak berani menyelam (dengan kapal selam),” katanya. - Bernama
...................................................................

muahahahhaha!!! boloh punya PR!!

Thursday, November 24, 2011

Roti pon dipolitikkan ke?????


Gambar Hiasan..

Date: Tue, Nov 22, 2011 at 9:05 PM
Subject: Massimo Bread



Let's support the new Massimo bread by Robert Kuok and boycott
Gardenia bread is owned by Umno crony, Syed Mokhtar's Tradewind group.
During promotion the wheat gem bread is sold at only RM2.50 as opposed
to RM3.20 for the Gardenia and Hi-Fi; go check it out.


I recommend you switch over and save. I was given to understand that
Robert Kuok is also a big timer in flour industry beside sugar which
Bumno took over by 'force' and the Bumno goons do not even buy the
flour for their Gardenia bread on purpose. This policy impoverishes
the people in general but line the pockets of those crony goons.

Switch over: YES YOU CAN ! Let's do it. Pass on.

http://theitalianbaker.com.my/bread.html
...................................................

aku dapat email nie dari seseorang yg aku tak kenal.. just nak share dengan korang semua.. apa pendapat korang dengan strategi yg pelbagai apabila pilihan raya makin hampir..... sama2 fikirkan...